System
Silverfire :: Knowledge Board :: Library
Page 1 of 1
System
Atributai
Veikėjų atributus sudaro Fight atributai ir Research atributai.
Kovos atributai svarbūs kovose, o tyrimų - ieškojime ir pan.
Fight atributus sudaro:
-stiprumas= DMG (atspindi veikėjo fizinę ir magišką būseną),
-gyvybiškumas x5= HP (atspindi kūno tvirtumą).
Research atributus sudaro:
-įžvalga (veikėjo gebėjimas pastebėti ir atrasti)
-išmintis (veikėjo žinios apie pasaulį),
-charizma (veikėjo gebėjimas išsireikšti ir manipuliuoti),
-Slapumas (veikėjo gebėjimas pasislėpti).
Kovos atributai svarbūs kovose, o tyrimų - ieškojime ir pan.
Fight atributus sudaro:
-stiprumas= DMG (atspindi veikėjo fizinę ir magišką būseną),
-gyvybiškumas x5= HP (atspindi kūno tvirtumą).
Research atributus sudaro:
-įžvalga (veikėjo gebėjimas pastebėti ir atrasti)
-išmintis (veikėjo žinios apie pasaulį),
-charizma (veikėjo gebėjimas išsireikšti ir manipuliuoti),
-Slapumas (veikėjo gebėjimas pasislėpti).
Level
Nauji veikėjai iš karto turi po 7 stiprumo ir 7 gyvibiškumo taškus. Taip pat jie gauna 6 KA (kovos atributai), kuriuos paskirstys savo nuožiūra, bei 6 TA (tyrimų atributai) paskirstyti po tyrimų atributus kaip nori.
Kiekvienas level up (pasiekiamas surinkus atitinkamą patirtį) suteikia 2 KA ir 1 TA.
Kiekvienas level up (pasiekiamas surinkus atitinkamą patirtį) suteikia 2 KA ir 1 TA.
FIGHT
Kovotojų atributai:
DMG - žala (=stiprumas)
HP - gyvybės (x5= Life)
Kovose naudojami kauliukai ir R bar.
Kiekviena kova prasideda puolimu. Puolėjas meta fight kauliuką ir nuo iškritusios reikšmės priklauso tolimesnė kovos seka.
Crit - smūgis pataiko tiesiai į dešimtuką ir padaro dvigubą žalą (2xDMG).
Hit - smūgis pataiko į priešininką ir padaro įprastą žalą (DMG)
Block - priešininkas nublokuoja/numuša smūgį ir nėra žalos (0 DMG)
Miss - priešininkas netikėtai išvengia atakos ir įvyksta kontrataka (priešininkas meta du kauliukus (vietoj vieno), automatiškai sistema užskaito aukštesnės reikšmės kauliuką)
Kovose naudojami skill'ai, tačiau jie nenaudoja magiškosios manos ar kitų jėgų. Vietoj to yra R bar.
R priklauso nuo pasirinktos klasės. Išsirinkti klasę galima ČIA
R taškai naudojami skill'ams. Skill'ai naudoja skirtingus kiekius taškų. Juos būtina apsibrėžti veikėjo anketoje. Kiekvienas veikėjas gali turėti level+1 skilų.
R priklauso nuo pasirinktos klasės. Išsirinkti klasę galima ČIA
R taškai naudojami skill'ams. Skill'ai naudoja skirtingus kiekius taškų. Juos būtina apsibrėžti veikėjo anketoje. Kiekvienas veikėjas gali turėti level+1 skilų.
RESEARCH
Research daro kada GameMaster pareiškia kliutį.
Pvz: Raktas paslėptas šitame kambaryje, patikrinkite su įžvalga.
Norint patikrinti, metama Check monetos (kiekis lygus jūsų atributams) ir iškritusių sėkmių skaičius nulems veiksmo sėkmę.
Pvz: Raktas paslėptas šitame kambaryje, patikrinkite su įžvalga.
Norint patikrinti, metama Check monetos (kiekis lygus jūsų atributams) ir iškritusių sėkmių skaičius nulems veiksmo sėkmę.
Silverfire :: Knowledge Board :: Library
Page 1 of 1
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum
|
|